zondag 26 juli 2015

Inpakken en wegwezen?


De avond ervoor

Hij :
Zorgvuldig
Rustig
Doordacht
Ordelijk
Ervaring zat
Klaar in een wip

Zij :
Neem ik dit mee ?
Of toch maar dat ?
O ja, ik mag ‘x’ niet vergeten
Waar heb ik ‘y’ nu weer gelaten ?
Heb ik nu alles wat ik nodig heb ?
Oeps, bijna ‘z’ vergeten …
Klaar in een wip?  Vergeet het maar!


De dag van vertrek

Afgesproken uur bijna gehaald (we malen niet om een kwartiertje vertraging)
O ja, eerst nog tanken …
Eerste tankstation: accepteert kaart niet
Er vallen wat krachttermen
Het is hier toch ook een apenland!
Tweede tankstation: gelukt! 
Toch geen apenland?

Adres invoeren in GPS
Zouden we de aangegeven weg volgen?
Dan moeten we hier in
De chauffeur vertrekt zo enthousiast dat de auto stilvalt …
L

:-D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten